Firesuits optional??

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Firesuits optional??

Post by Speedyb9 on Mon Apr 27, 2009 5:06 pm

Your exactly right chicken!!! lol! lol! lol!
avatar
Speedyb9
Admin
Admin

Posts : 372
Join date : 2009-04-13
Age : 22

View user profile

Back to top Go down

Re: Firesuits optional??

Post by MUSTANG CHICK on Mon Apr 27, 2009 5:16 pm

Paul u so crazy!!! LMAO!! u better behave or im gona slap u on the hands and make you hang w/ FLIP!!! HAHAHAHA LMAO!!! just kiddn ya!!!! geek

_________________
~<@MUSTANG CHICK@>~
I am not mean or sarcastic, I just don't have enough middle fingers to get my point across!!!
avatar
MUSTANG CHICK
Defending Champion
Defending Champion

Posts : 427
Join date : 2009-04-13
Age : 41
Location : Rocky Mount, Ferrum, Callaway U never know!!

View user profile

Back to top Go down

Re: Firesuits optional??

Post by chicken33 on Mon Apr 27, 2009 5:41 pm

dang angie i thought we were friends hang out with flip dont be so mean.lol lol! lol!
avatar
chicken33
Heat Winner
Heat Winner

Posts : 36
Join date : 2009-04-27
Age : 42
Location : radford va

View user profile

Back to top Go down

Re: Firesuits optional??

Post by MUSTANG CHICK on Mon Apr 27, 2009 5:55 pm

hahaha i was trying to lighten things up!!! I wouldnt wish that on no one!!!! But it was funny!!!! Laughing

_________________
~<@MUSTANG CHICK@>~
I am not mean or sarcastic, I just don't have enough middle fingers to get my point across!!!
avatar
MUSTANG CHICK
Defending Champion
Defending Champion

Posts : 427
Join date : 2009-04-13
Age : 41
Location : Rocky Mount, Ferrum, Callaway U never know!!

View user profile

Back to top Go down

Re: Firesuits optional??

Post by chicken33 on Mon Apr 27, 2009 6:07 pm

YEAH YOU MADE ME SMILE WHEN I READ WHAT YOU WROTE. BUT THEN AGAIN I TRHINK YOU HAVE A GREAT SINCE OF HUMOR AND LAUGH EVERY TIME I SEE SOMEONE TRING TO GET THE BETTER OF YOU IN ONE OF THESE POST.LOL. WHEN YOU MAKE DOWN TO FCS COME BY AND SAY HI.
avatar
chicken33
Heat Winner
Heat Winner

Posts : 36
Join date : 2009-04-27
Age : 42
Location : radford va

View user profile

Back to top Go down

Re: Firesuits optional??

Post by MUSTANG CHICK on Mon Apr 27, 2009 6:16 pm

I sure will!!! Thanks for the compliment!!! most people think i come off well as being a B*$@h...... u and many others know i could care less!!! LMAO its me and its like having a job or a hobby I work hard @ it!!! LMAO!!! nah really i aint that bad (i dont think i am anyway lol) famous last words......... I GOT THIS!!!!!!!! Laughing queen

_________________
~<@MUSTANG CHICK@>~
I am not mean or sarcastic, I just don't have enough middle fingers to get my point across!!!
avatar
MUSTANG CHICK
Defending Champion
Defending Champion

Posts : 427
Join date : 2009-04-13
Age : 41
Location : Rocky Mount, Ferrum, Callaway U never know!!

View user profile

Back to top Go down

Re: Firesuits optional??

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum